Wijzing...

Vind inspiratie op mijn webblog

Actuele ontwikkelingen, nieuwe gadgets, slimme tips om het maximale te halen uit je Office, nieuwe trainingen: laat je inspireren én blijf op de hoogte via mijn blog.

Weblog van Roel Peeters

Maak een actielijst in Excel

Heb je ook de ervaring dat notulen weinig of niet worden gelezen? En merk je dan ook dat acties uit voorgaande vergaderingen niet of te laat zijn opgevolgd? Dat komt omdat het lastig is om taken in het oog te houden als zij verstopt zitten in meerdere notulen. Mensen zijn gebaat bij een overzicht van hun todo`s. Een dergelijk overzicht kun je in tabelvorm onderin je notulen toevoeg maar efficiënter is het om dit te doen in een aparte Excellijst. Ik had er al eens eerder over in een artikel over de ‘BAL’, de actie-besluitenlijst. In dit artikel vertel ik hoe je een actielijst in Excel maakt. Een minicursus Excel, zeg maar, met als resultaat een werkbare actielijst voor alle deelnemers aan de vergadering.

Dit artikel is eerder gepubliceerd in het tijdschrift Management Support. Je kunt het hieronder downloaden als pdf-bestand.

Download: Maak een actielijst in Excel.

Meer weten?

Wil je nog meer weten over hoe je optimaal gebruik kunt maken van Excel in je dagelijkse werkzaamheden? Neem contact op voor meer informatie.

Plaats een reactie

U plaatst een reactie als gast

SharePoint Online

SharePoint is hét Microsoft platform bij uitstek om mensen digitaal bij elkaar te brengen en efficiënt online te laten samenwerken. Het is onderdeel van Office 365 en in die combinatie bevat het alles wat je nodig hebt voor een online werkplek.

Ik kan je helpen met SharePoint

Contact

Ik sta open voor uitdagingen, groot of klein!

06 - 271 614 05

E-mail: info@roelpeeters.nl (je kunt ook het contactformulier gebruiken)